Торгові дисплеї - це не просто демонстраційні матеріали з брендингом. Це, так звана, додаткова полиця - місце для додаткового розміщення товарів.
Універсальний пластиковий дисплей UNIFLEX все частіше став використовуватися великими виробниками для збільшення продажів і підвищення лояльності до бренда. Стійки можуть виготовлятися за індивідуальним замовленням, з унікальною комплектацією і неповторним дизайном. Матеріал для виготовлення такого дисплея також може бути різним, залежно від цілей виробника. З точки зору маркетингу, торгові дисплеї мають великий успіх і, як підсумок, забезпечують впізнанність бренду.
Невеликі, але не менш функціональні аналоги великих торгових дисплеїв, - дисплеї для дрібного товару. Користуються великою популярністю в прикасових зонах і для розміщення невеликих товарів на торговому майданчику магазину.